Specialist achizitii

Oradea Ana HR

Căutăm Specialist Achiziţii pentru o companie din Oradea care produce şi comericializează uşi de interior şi exterior.

 

Cerinţe:

– studii superioare economice;

– bune cunoştinţe de operare a pachetului Microsoft Office (în special Excel);

– cunoştinţe de limba engleză nivel avansat;

– cunoştinţe de contabilitate primară (receptii, stocuri etc.);

– capacitatea de a lucra cu termene şi proceduri de lucru;

– disponibilitate de a lucra în echipă.

 

Responsabilităţi:

– plasarea comenzilor de achiziție a uşilor de interior, exterior şi a accesoriilor aferente către furnizori;

– verificarea necesarului de aprovizionat şi urmărirea permenantă a stocului;

– plasarea şi urmărirea comenzilor plasate la furnizor şi statusul acestora;

– verificarea cantităţilor de marfă livrate cu cele comandate şi preţurile de facturare aferente;

– optimizarea procesului de achiziţie din cadrul companiei;

– păstrarea relaţiilor optime cu furnizorii.

 

Beneficii:

– pachet salarial atractiv;

– mediu de lucru plăcut;

– posibilitate de promovare în cadrul companiei.

Specialist achizitii office@anahr.ro

Aplică la acest job