Biroul Individual Notarial Vălean Paul-Alexandru
birou în curs de constituire cu sediul în județul Bihor, mun. Oradea, strada Iosif Vulcan nr. 13, deschide perioada de recrutări pentru echipa biroului notarial care să corespundă următoarelor cerințe:
– să dețină studii superioare;
– competențe digitale temeinice (familiarizat/ă cu pachetul Microsoft Office, în special Word și Excel);
– cunoștințe de contabilitate primară;
– excelente abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față de clienți, răbdare, atenție la detalii, capacitate de organizare);
– seriozitate și discreție cu privire la datele prelucrate;
– atenție distributivă;
– căutăm o persoană dinamică, cu spirit de echipă și dorință de implicare în dezvoltarea unui serviciu de top oferit publicului, care se va diferenția prin excelență și profesionalism;
De asemenea:
– cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
– experiența în domeniul notarial reprezintă un avantaj;
Printre atribuțiile postului se enumeră:
– relaționarea directă cu publicul, efectuarea și gestionarea programărilor, precum și ținerea evidenței acestora;
– încasarea taxelor notariale;
– operarea casei de marcat;
– verificarea și arhivarea documentațiilor necesare întocmirii tuturor actelor notariale;
– verificări și înscrieri în registrele notariale și INFONOT;
– întocmirea duplicatelor eliberate părților (capsare, ștampilare, aplicarea timbrului sec);
– întocmirea statisticilor lunare și anuale aferente activității notariale;
– redactarea actelor notariale: declarații, procuri, contracte, succesiuni, etc.;
Programul de lucru al biroului este Luni-Vineri între 08:00-16:00, începând cu data de 01.10.2024.
În primă etapă se va trimite un Curriculum Vitae, probă urmată de un interviu față în față, unde vor fi discutate toate detaliile esențiale.
– Deadline: 21.07.2024,
– Perioadă desfășurare interviu: 22.07-23.08.2024.
Mulțumim pentru interesul acordat!
Echipa Vălean