Administrator Magazin Online

Oradea Ana HR

Căutăm, pentru clientul nostru din Oradea, o persoană pentru administrarea unui magazin online. Clientul activează în producția de uși de interior și accesorii, având ca obiectiv realizarea unor produse care urmează tendințele internaționale și respectă cele mai înalte standarde de calitate.

 

Cerințe:

– experiență în administrarea unui magazin online;

– cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;

– persoană orientată spre domeniul tehnic;

– constituie avantaj cunoștințe bune de operare PC.

 

Responsabilități:

– preluarea și procesarea comenzilor online;

– verificarea stocurilor și a timpilor de livrare, precum și contactarea clienților;

– transmiterea informațiilor agenților în vederea preluării clienților de către aceștia;

– documentare în vederea introducerii de produse pe platforma magazinului online;

– listarea produselor pe platforma magazinului online;

– oferirea de suport telefonic și email clienților magazinului online;

– consultanță în alegerea produselor.

 

Beneficii:

– pachet salarial competitiv;

– mediu de lucru plăcut;

– posibilitate de promovare in interiorul companiei.

Administrator Magazin Online office@anahr.ro

Aplică la acest job