Funcționar administrativ

Oradea Ana HR

Căutăm Funcționar Administrativ pentru o companie din Oradea care oferă consultanță specializată în recuperarea taxelor.

Cerințe:

  • Studii superioare economice;
  • Minim 3 ani experiență pe o poziție similară;
  • Experiență în procesarea actelor și introducerea datelor;
  • Cunoștințe de contabilitate primară;
  • Bune abilități de organizare, comunicare și relaționare;
  • Persoană dinamica și orientată spre client;
  • Meticulozitate, acuratețe și atenție sporită pentru detalii.

Responsabilități:

  • Operarea actelor contabile (facturi de intrare, bonuri, chitanțe);
  • Preluarea și rezolvarea solicitărilor telefonice/electronice ale clienților și acordarea de suport rapid și calitativ;
  • Înscrierea în registerea operațiunilor efectuate;
  • Întocmirea contractelor și a declarațiilor de TVA;
  • Alte sarcini conexe domeniului de activitate.

Beneficii:

  • Mediu de lucru profesionist;
  • Salariu motivant;
  • Program de lucru de 8 h: L-V: 8:00 – 16:00.
Funcționar administrativ office@anahr.ro

Aplică la acest job