Reprezentant Tehnic Reclamatii Clienti

Oradea Ana HR

Suntem în căutarea unui Reprezentant Tehnic Reclamații Clienți, care să asigure relaționarea eficientă cu clienții, soluționarea reclamațiilor și oferirea de suport tehnic personalizat, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate.

 

Cerinţe:

– Studii superioare tehnice;

– Limba engleză – nivel avansat;

– Abilități analitice și lucru cu cifre;

– Constituie un avantaj experiență anterioara pe un post similar.

 

Responsabilităţi:

– Pregătirea ofertelor tehnice si comerciale;

– Analizarea cererilor de ofertă și cerințelor clienților;

– Colaborarea cu furnizorii pentru informații tehnice și verificarea cerințelor de produs;

– Gestionarea reclamațiilor primite de la agenți și oferirea de soluții rapide;

– Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și extinderea rețelei de clienți.

 

Beneficii:

– Pachet salarial atractiv;

– Training de specializare tehnică;
– Laptop și telefon de serviciu;

– Posibilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și orientat spre clienți.

Reprezentant Tehnic Reclamatii Clienti office@anahr.ro

Aplică la acest job