Suntem în căutarea unui Reprezentant Tehnic Reclamații Clienți, care să asigure relaționarea eficientă cu clienții, soluționarea reclamațiilor și oferirea de suport tehnic personalizat, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate.
Cerinţe:
– Studii superioare tehnice;
– Limba engleză – nivel avansat;
– Abilități analitice și lucru cu cifre;
– Constituie un avantaj experiență anterioara pe un post similar.
Responsabilităţi:
– Pregătirea ofertelor tehnice si comerciale;
– Analizarea cererilor de ofertă și cerințelor clienților;
– Colaborarea cu furnizorii pentru informații tehnice și verificarea cerințelor de produs;
– Gestionarea reclamațiilor primite de la agenți și oferirea de soluții rapide;
– Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și extinderea rețelei de clienți.
Beneficii:
– Pachet salarial atractiv;
– Training de specializare tehnică;
– Laptop și telefon de serviciu;
– Posibilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și orientat spre clienți.