Secretar Administrativ

Oradea Ana HR

Căutăm o persoană dinamică și bine organizată pentru un post de Secretar Administrativ care își va desfășura activitatea în cadrul unui birou cu specific de executor judecătoresc, din Oradea.​

Cerințe:
– cunoștințe bune de operare PC;
– studiile superioare în domeniul juridic constituie un avantaj;
– cunoștințele de legislație constituie un avantaj;
– atenție sporită la detalii;
– capacitate de gestionare a situațiilor dificile;
– abilități de comunicare asertivă, într-un mediu profesionist care răspunde cerințelor clienților.

Responsabilități:
– întocmește, îndosariază și arhivează actele juridice în cadrul dosarelor de executare;
– verifică legalitatea actelor cu caracter juridic și administrativ;
– asigură suportul juridic pe linia legislației și a relațiilor cu clienții;
– identifică, previne și minimalizează riscurile juridice care pot afecta firma;
– asigură confidențialitatea informațiilor și a documentelor.

Beneficii:
– pachet salarial motivant;
– mediu de lucru dinamic și profesionist;
– posibilitate de creștere și dezvoltare în domeniul juridic.

Secretar Administrativ office@anahr.ro

Aplică la acest job