Căutăm Specialist Achiziţii pentru o companie din Oradea care produce şi comericializează uşi de interior şi exterior.
Cerinţe:
– studii superioare economice;
– bune cunoştinţe de operare a pachetului Microsoft Office (în special Excel);
– cunoştinţe de limba engleză nivel avansat;
– cunoştinţe de contabilitate primară (receptii, stocuri etc.);
– capacitatea de a lucra cu termene şi proceduri de lucru;
– disponibilitate de a lucra în echipă.
Responsabilităţi:
– plasarea comenzilor de achiziție a uşilor de interior, exterior şi a accesoriilor aferente către furnizori;
– verificarea necesarului de aprovizionat şi urmărirea permenantă a stocului;
– plasarea şi urmărirea comenzilor plasate la furnizor şi statusul acestora;
– verificarea cantităţilor de marfă livrate cu cele comandate şi preţurile de facturare aferente;
– optimizarea procesului de achiziţie din cadrul companiei;
– păstrarea relaţiilor optime cu furnizorii.
Beneficii:
– pachet salarial atractiv;
– mediu de lucru plăcut;
– posibilitate de promovare în cadrul companiei.