Căutăm un Specialist Salarizare pentru o firmă de expertiză contabilă din Oradea.Dacă ai o pasiune pentru salarizare si resurse umane, și îți dorești să te alături unei echipe care îți valorifică munca, așteptăm să aplici!
Responsabilități:
-Calculul salariilor, taxelor, bonusurilor și altor beneficia, gestionarea completă a procesului de salarizare pentru angajații clientilor;
-Verificarea și procesarea pontajelor și a altor documente legate de salarizare;
-Intocmirea de contracte de munca si acte aditionale, cu inregistrarea acestora in revisal
-Asigurarea conformității cu legislația muncii și reglementările fiscale;
-Pregătirea și depunerea declarațiilor fiscale lunare și anuale;
-Menținerea relației cu instituțiile statului și furnizarea documentelor necesare la cerere;
-Gestionarea dosarelor de personal și actualizarea datelor angajaților în sistemul de salarizare.
Cerințe:
-Experienta intr-o pozitie similara de cel putin 1-3 ani
-Studii superioare în domeniul economic sau financiar-contabil reprezintă un avantaj;
-Cunoștințe de legislație a muncii și fiscalitate;
-Cunoștințe despre calcul salarii;
-Abilități excelente de utilizare a pachetului Microsoft Office, în special Excel;
-Experiența cu softuri de salarizare (de exemplu: SAGA, Revisal) reprezintă un avantaj;
-Limba engleza reprezinta un avantaj;
-Abilități analitice și atenție la detalii.