Suntem în căutarea unui Asistent Comercial, pentru o firmă din Sântion, care se ocupă cu producerea și comercializarea de plante și flori.
Responsabilități:
-menținerea relației cu clienții;
-verificarea și plasarea comenzilor, comunicarea în online, încărcarea comenzilor pe platforme, planificarea routing-ul de livrare;
-emiterea documentelor corespunzătoare comenzilor: facturi/avize/chitanțe;
-întocmirea rapoartelor de vânzare, analiză și comparative;
-implementarea contractelor în derulare și desfășurarea activităților cu caracter comercial;
-coordonarea activităților zilnice, identificarea și soluționarea problemelor apărute;
-verificarea și comunicarea stocului actual al articolelor disponibile pentru a fi livrate către clienți;
-participarea la inițierea și întocmirea de noi proiecte în cadrul firmei.
Cerințe:
-experiență în contabilitate primară constituie avantaj;
-persoană dinamică, capacitate bună de organizare;
-sociabilă, abilități bune de comunicare;
-orientată spre atingerea obiectivelor;
-capacitate de gestionare a unui volum de informații detaliate;
-atitudine constructivă, perseverentă și gandire practică;
-cunoștințe de operare pachet Office, avansat Excel.