Asistent Comercial

Sântion Ana HR

Suntem în căutarea unui Asistent Comercial, pentru o firmă din Sântion, care se ocupă cu producerea și comercializarea de plante și flori.

 

Responsabilități: 

-menținerea relației cu clienții;

-verificarea și plasarea comenzilor, comunicarea în online, încărcarea comenzilor pe platforme, planificarea routing-ul de livrare;

-emiterea documentelor corespunzătoare comenzilor: facturi/avize/chitanțe;

-întocmirea rapoartelor de vânzare, analiză și comparative;

-implementarea contractelor în derulare și desfășurarea activităților cu caracter comercial;

-coordonarea activităților zilnice, identificarea și soluționarea problemelor apărute;

-verificarea și comunicarea stocului actual al articolelor disponibile pentru a fi livrate către clienți;

-participarea la inițierea și întocmirea de noi proiecte în cadrul firmei.

 

Cerințe: 

-experiență în contabilitate primară constituie avantaj;

-persoană dinamică, capacitate bună de organizare;

-sociabilă, abilități bune de comunicare;

-orientată spre atingerea obiectivelor;

-capacitate de gestionare a unui volum de informații detaliate;

-atitudine constructivă, perseverentă și gandire practică;

-cunoștințe de operare pachet Office, avansat Excel.

Asistent Comercial office@anahr.ro

Aplică la acest job