Administrator Magazin Online

Oradea Ana HR

Căutăm o persoană pentru administrarea unui magazin online pentru o companie din Oradea, care are ca domeniu de activitate comercializarea ușilor de interior și exterior.

Cerințe:

– experiență în administrarea unui magazin online;

– cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;

– persoană orientată spre domeniul tehnic;

– corectitudine în exprimare din punct de vedere gramatical și ortografic;

– constituie avantaj cunoștințe bune de operare PC.

 

Responsabilități:

– preluarea și procesarea comenzilor online;

– verificarea stocurilor și a timpilor de livrare, precum și contactarea clienților;

– transmiterea informațiilor agenților în vederea preluării clienților de către aceștia;

– documentare în vederea introducerii de produse pe platforma magazinului online;

– listarea produselor pe platforma magazinului online;

– oferirea de suport telefonic și email clienților magazinului online;

– consultanță în alegerea produselor, precum și alte sarcini legate de vânzările online.

 

Beneficii:

– salariu motivant;

– mediu de lucru plăcut;

– posibilitate de promovare in interiorul companiei.

 

Administrator Magazin Online office@anahr.ro

Aplică la acest job