Birou Individual Notarial Soane Laura Mihaela angajează secretar/ă care să corespundă următoarelor cerințe:
– experiență de cel puțin 1 an în activitate notarială (secretariat notarial, operator redactare acte notariale etc.)
– studii superioare în domeniul juridic, cunoștințe de legislație specifică și cunoștințe minime de contabilitate primară
– experiență și rapiditate în tehnoredactarea actelor notariale în conformitate cu documentația disponibilă și cerințele clientului, ortografierea corectă a textelor astfel redactate
– experiența în lucrul cu registrele, arhiva notarială și ghidurile de evaluare
– experiență în operarea PC-ului și a pachetului MS Office: Word, Excel, Outlook, precum și Eterra și Infonot
– excelente abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față de clienți, răbdare, atenție la detalii, capacitate de organizare),
– seriozitate și discreție cu privire la datele prelucrate, atenție distributivă,
– căutăm o persoană dinamică, cu spirit de echipă și implicată,
– cunoașterea limbii engleze/maghiare reprezintă un avantaj.
Printre atribuțiile postului, se enumeră:
– relația directă cu publicul
– verificarea și păstrarea documentațiilor necesare întocmirii tuturor actelor notariale
– redactare de acte notariale: declarații, procuri, contracte, etc;
– verificări și înscrieri în registrele notariale și INFONOT;
– gestionarea activitatii cu cartea funciara, a activităților de corespondență, de secretariat și de arhivare