Asistent manager

Oradea Calip Romania SRL

Candidatul ideal:

Cunoștințe bune de engleză
Cunoștințe bune de Microsoft Office (Word, Excel)
Capacitatea de a respecta termenele limită
Bune abilități analitice
Atitudine pozitivă și gândire orientată spre soluții
Proactiv, flexibil și adaptabil
Orientat spre echipa
Licența sau certificarea în Resurse Umane ar fi un plus
Experienta de lucru in HR ar constitui un avantaj

Descrierea jobului

Oferirea de asistență angajaților și furnizarea de soluții adecvate în timp util
Gestionarea proceselor de resurse umane end-to-end (angajare, rezilieri, demisii)
Asistență la culegerea de informații pentru concedii, concedii medicale, concedii plătite/neplatite, concedii de maternitate/paternitate etc.
Prelucrarea datelor introduse sau importul de fișiere în sisteme și revizuirea informațiilor pentru acuratețe
Lucrul împreună cu echipele de resurse umane și terți pentru a asigura acuratețea datelor/înregistrărilor angajaților și pentru a oferi asistent și suport, atunci când este necesar.

Asistent manager g.alina@calip-romania.ro

Aplică la acest job