Responsabilitatile jobului:
- Este responsabil de primirea oaspetilor si procesarea rapida a cerintelor acestora
- Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale
- Intampina oaspetii hotelului intr-o maniera ospitaliera
- Se ocupa de indeplinirea tuturor cererilor clientilor si de furnizarea tuturor serviciilor disponibile prin colaborarea cu angajatii Housekeeping si Room Service
- Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregatirea cheilor pentru oaspeti
- Urmareste si verifica evolutia sosirilor, actualizand fisele de inregistrare cu datele corecte: nume, adresa, modaliate de plata
- Se ocupa de cererile de rezervari de camere din partea oaspetilor
- Cunoaste tot timpul statutul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare
- Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon. De asemenea preia rezervari
- Promoveaza hotelul si mentine o atmosfera de intelegere si ajutor reciproc in randul angajatilor si lucreaza in echipa.
Cerinte:
- Persoana organizata, proactiva, dinamica, determinata
- Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru (schimbul I si II).
- Certificat calificare (receptioner hotel ) – reprezinta un avantaj;
- Experienta anterioara in industria hoteliera- reprezinta un avantaj;
- Capacitatea de a lucra in ture si in weekend-uri
- Nivel limba engleza – fluent;
- Cunostinta unei alte limbi de circulatie internationala – reprezinta un avantaj;
- Foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);