Responsabilitatile postului:
– Sa aiba cunostinte de contabilitate primara;
– Experienta pe un post similar intr-o firma de transport;
– Verificarea cardurilor si schimbarea acestora din cauza uzurii sau magnetizarii;
– Raspunde clientilor atat telefonic cat si prin e-mail pentru orice problema aparuta si raporteaza superiorului in vederea luarii unei decizii;
– Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice;
– Sortarea si inregistrarea corespondentei primite in registrul de intrari-iesiri.
Cerinte necesare ocuparii postului:
– Studii medii/superioare;
– Cunostinte avansate de Limba Engleza;
– Cunostinte utilizare PC – Pachet MS, Internet.
Aptitudini necesare ocuparii postului:
– Capacitate de organizare, gestionare si implementare a muncii;
– Capacitate de a lucra in echipa;
– Abilitati foarte bune de comunicare;
– Adaptabilitate la schimbari.
Se ofera:
– Contract Individual de Munca;
– Salarizare 2100 lei NET + prime de sarbatori;
– Program de lucru de L-V 09:00 – 17:00.
– Concediu 21 zile / an.