Office – secretariat

Oradea Working Platform WP SRL

Căutăm o persoană dinamică și bine organizată pentru un post de Secretara

  • Studii medii sau superioare
  • Experienta in operare PC -Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
  • Gandire analitica, persoana organizata, atenta la detalii
  • Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
  • Excelente abilitati de comunicare si relationare;

OBLIGATORIU LIMBA MAGHIARA si ROMANA

 

Sarcini si atributii:

  • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
  • Preluarea/intocmirea, inregistrarea, indosariere si arhivarea  actelor
  • Intocmeste situatii si rapoarte solicitate, preia apeluri telefonice, etc.

 

Beneficii:

  • Salariu atractiv;
  • Oportunitatea de dezvoltare si invatare;
  • Program de lucru luni-vineri;
  • Mediu de lucru placut.

Descriera firmei:

Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea utilajelor pt. constructii.

Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

Office – secretariat media@workingplatform.ro

Aplică la acest job